علم دوش یونیکا در مدل های اهرمی شیر دوش وظیفه انتقال جریان آب به ارتفاع مناسب برای استفاده را بر عهده دارد .
علم دوش‌ یونیکا نوعی دوش حمام بوده که یک علم یکپارچه و سردوش متحرک دارد. اما علم یونیکا ساختاری بسیار ساده دارد.
در سالهای قبل علم دوش یک طراحی بسیار ساده ای داشت که تنها از یک سردوش که بوسیله بازو و زانو به دیوار متصل می شد تشکیل شده بود. با پیشرفت تکنولوژی و استفاده بهینه از علمهای یونیکا ، آنها تبدیل به دوشهای متحرک شدند.
موارد تشکیل دهنده اصلی یک دوش شامل: سردوششیر شلنگ و لوله می باشد.


شیر:

یکی از اجزای بسیار مهم در حمام ، شیرآلات آن می باشد . یک حمام زیبا نیازمند یک علم یونیکا شیک و زیبا با بهترین کاربرد می باشد .


لوله
:

یکی از مواردی که باید به آن اهمیت داد . جنس لوله های بکار رفته در علم یونیکا یا دوش می باشد . به علتی که دائما در مجاورت آب و رطوبت می باشند باید از لوله های استیل و مرغوب استفاده شود و همچنین آبکاری این لوله ها هم بسیار حائز اهمیت می باشد .جنس و آبکاری باید مناسب و با کیفیت باشد تا در برابر تغییر رنگ و سیاه شدگی مقاومت داشته باشد .
علم یونیکا خود دارای متعلقاتی شامل : گیره و جاصابونی است. گیره در واقع جهت تنظیم ارتفاع سردوش استفاده شده که برای کسانی که قد کوتاهی دارند نیز کاربری راحتی را به ارمغان می‌آورد.


شلنگ
:

شلنگها در انواع و جنسهای محتلفی موجود هستند. از قبیل ریز بافت یا درشت بافت. ولی فاکتور اصلی در انتخاب شلنگ علم یونیکا جنس استیل آن می باشد که دوام بیشتری نسبت به مابقی شلنگها دارد . ضمنا نسبت به شلنگهای دیگر بسیار چشمگیرتر می باشد. از مواد دیگری که باید در نظر داشته باشید حالت کشسانی بودن آن می باشد، آبکاری اتصالات موجود در شلنگها بسیار مهم می باشد .


سردوش متحرک:

سردوش متحرک که به آن گوشی تلفنی نیز می‌گویند، دارای اهرمی جهت تنظیم میزان جریان آب است. این اهرم به گونه ای عمل می‌کند که با چرخاندن آن می‌توان میزان فشار آب را در دو یا سه حالت تنظیم کرد.
شما خریداران محترم و عزیز میتوانید انواع علم دوش یونیکا و یونیورست و تمام متعلقات آن را از فروشگاه هوم مدرن چه بصورت اینترنتی چه حضوری تهیه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *