امروزه استفاده از شیر روشویی پایه بلند محبوبیت و رواج بیشتری پیدا کرده‌ است. شیر پایه بلند روشویی ظاهری مدرن دارد و برای نصب در کنار سینک روشویی کابینتی مناسب است. با اینکه قیمت شیر روشویی پایه بلند از شیرآلات روشویی معمولی بالاتر است، امّا ارزش بیشتری را از نظر زیبایی فراهم می آورد.

شیر روشویی
پایه بلند از نظر عملکرد کاملاً مشابه با شیر روشویی اهرمی معمولی است: تنظیم جریان آب در شیر پایه بلند روشویی نیز به واسطه دسته اهرمی و کارتریج صورت می گیرد.
فشار و دمای آب هم در هر دو مدل به یک صورت کنترل می‌شود.
عمده‌ترین تفاوت شیرهای روشویی پایه بلند، ارتفاع بلندتر آن است که باید متناسب با ارتفاع سینک کاسه‌ای انتخاب شود. علاوه بر این محل قرار گرفتن دسته اهرمی در شیرآلات پایه بلند نیز بالاتراست تا به دیواره سینک و یا دیوار نزدیک به شیر برخورد نکند.

تفاوت شیر روشویی پایه بلند و معمولی:

این نوع شیرآلات، چه ظاهری کلاسیک داشته باشند و چه مدرن، فضایی پیچیده و امروزی خلق می کنند و در طرح ها و رنگ های گوناگون تولید می شوند. امروزه بیشتر ست های شیرآلات، دارای شیر روشویی پایه بلند نیز هستند و خریداران امکان انتخاب از میان شیر روشویی معمولی و این نوع از شیرآلات روشویی دارند. در نتیجه، نگرانی ای در مورد ست نشدن مدل شیر روشویی با سایر شیرآلات منزل وجود ندارد.
عملکرد این نوع شیرآلات با شیر روشویی اهرمی معمولی یکسان است: هر دو دارای کارتریج و دسته اهرمی هستند و جریان آب را به یک خروجی (آبریز) هدایت می کنند.
فشار و دمای آب نیز در هر دو نوع شیر به یک روش کنترل می شود. تنها تفاوت، ارتفاع بلندتر شیر روشویی پایه بلند است که باید متناسب با ارتفاع سینک کاسه ای در نظر گرفته شود.

مزایای شیر روشویی پایه بلند:


مزایای این نوع شیرآلات عبارتند از
:

1) شیرآلات پایه بلند ظاهر مدرن و شیکی دارند و فضای امروزی و مدرنی خلق می‌کنند.
2) استفاده از این شیر برای دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال گزینه بسیار مناسبی است. از آنجایی که محل نصب این شیر روی کابینت است باعث می شود که فضای بالای سینک آزاد باشد و دکوراسیون خلوت و مینیمال به نظر برسد. علاوه بر این، دست شما را در انتخاب مدل آینه مورد نظر باز می گذارد. حتی برای تنظیم ارتفاع قفسه بندی نیز انتخاب های بیشتری خواهید داشت.
3) بعد از این که سینک‌های کاسه‌ای با تنوع بالا در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار گرفتند، توجه به این شیرآلات نیز بیشتر شد. در واقع اگر از طرفداران سینک کاسه ای (کابینتی) هستید؛ این نوع شیرآلات و یا شیرآلات توکار دیواری تنها گزینه های شما هستند. از آنجا که قیمت شیرآلات توکار بسیار بالاست، خرید این نوع شیر روشویی بسیار به صرفه است.
4) از دیگر مزایای این شیرها می توان به زیبایی طراحی آنها اشاره کرد. طراحی های متنوعی از این شیرآلات در بازار وجود دارد که در صورت استفاده به صورت ست با شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی هارمونی جذابی پدید می آورد.

قیمت این  نوع شیرآلات:

به دلیل جدید تر و سنگین تر بودن، معمولاً از شیرآلات روشویی معمولی بالاتر است. این مدل از شیرآلات در زمره شیرهای لوکس قرار دارند و طبیعی است که قیمتی که برای این شیرآلات می‌پردازید بالاتر باشد.

نکات مهم خرید شیر روشویی:


مدل سینک روشویی:
این شیرآلات تنها برای سینک‌های کاسه ای و کابینتی مناسب هستند.
دارا بودن گارانتی معتبر

کیفیت آبکاری:
حتما به کیفیت آبکاری شیر روشویی پایه بلند مورد نظر خود توجه کنید تا خط و خش نداشته باشد.
ارتفاع این نوع شیرآلات روشویی متفاوت است و باید در زمان انتخاب به این مسئله دقت داشته باشید تا مدل مناسب برای سینک منزل خود را خریداری کنید.

چنانچه قصد خرید این نوع شیرآلات را برای روشویی کابینتی خود دارید پیشنهاد میکنیم تا حتما سری به فروشگاه اینترنتی هوم مدرن بزنید.
درفروشگاه هوم مدرن شما تنوع بی نظیری از طرح، رنگ و قیمت شیرآلات را خواهید یافت. بطوری که از صرف زمان های طولانی در بازار بی نیاز خواهید شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *