شير ظرفشویی فنری در آشپزخانه های مدرن و بزرگ، بسيار کاربردی است. علم اين نوع شيرآلات ارتفاع بلندی دارد و آبريز آن دارای چند حالت اسپری کننده است. به دليل محبوبيت روز افزون اين نوع شيرآلات، توليدکنندگان به دنبال طراحی مدل های هر چه متنوع تر شيرآلات فنردار هستند.
شیر ظرفشویی فنری از کاربردی ترین مدل های شیر ظرفشویی است. ارتفاع بلند علم شیر آشپزخانه فنری، برای شستشوی سینک و ظروف بزرگ بسیار مناسب است. این علم به صورت 360 درجه نمی چرخد؛ اما به دلیل ابعاد بزرگ خود به خوبی تمام نقاط سینک را پوشش می دهد. شلنگ درون فنر علمکِ شیر ظرفشویی فنردار از نوع ریزبافت است و مقاومت بسیار بالایی دارد. برای کار با شیر آشپزخانه فنری باید با وارد کردن فشار کمی به بخش آبریز، آن را از گیره خود آزاد کرد و پس از اتمام کار، به حالت اولیه باز گرداند. شیر ظرفشویی فنری معمولاً دارای چند حالت اسپری کننده است و با فشار یک دکمه می توان حالت مورد نظر را تعیین کرد. قیمت شیر ظرفشویی فنری به نسبت کارایی بالایی که دارد بسیار مناسب است.

مزايای شيرآلات فنری:


شيرآلات فنری، زيبا و کاربردی است:

شيرآلات فنری فضای نسبتا زيادی می گيرد و معمولاً دارای عَلَمی با ارتفاع بالا است که دامنه حرکتِ کمتر آن به نسبت شير ظرفشويی شاوری را جبران می کند. شستن ظروف بزرگ و پر کردن کتری نيز در زير علم فنری آسان تر است.
شيرآلات فنری دارای چند حالت اسپری کننده است:
شيرآلات فنری، معمولاً دارای چند حالت اسپری آب هستند و کاربران با فشار يک دکمه می توانند حالت مورد نظر خود را انتخاب کنند. حالت اسپری، علاوه بر ايجاد امکان مصرف بهينه آب، از پاشش آب به اطراف جلوگيری می کند. البته مشکل پاشش آب و خيس شدن اطراف سينک ظرفشويی در مورد سينک های عميق وجود ندارد.

معايب شيرآلات فنری:


علمک شيرآلات فنری بی کيفيت در جای خود حرکت می کند
.

شيرآلات فنری، برای آشپزخانه هايی با فضای کوچک مناسب نيست:

ابعاد شير آلات فنردار بزرگ است و ممکن است با فضاهای کوچک و دکوراسيون های جمع و جور همخوانی نداشته باشد. همچنين در صورتی که فاصله بين سينک و کابينت ها و يا پنجره بالای سينک کافی نباشد، علم اين شير با ساير تجهيزات آشپزخانه بالاسر خود برخورد می کند و يا اصلا در آن فضا جای نمی گيرد.

شما خریداران محترم میتوانید انواع شیرآلات و تمام تجهیزات ساختمانی خود را از فروشگاه هوم مدرن با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.