شرایط تعویض و برگشت کالا به طور کلی تمام محصولاتی که در هوم مدرن به فروش میرسد دارای ضمانت نامه اصلی از شرکت های معتبر می باشد ، با این حال در جهت رضایتمندی مشتریان عزیز طرح " 7 روز ضمانت برگشت کالا " با توجه به چهار چوب و قوانین خدمات پس از فروش که در ادامه به صورت کامل شرح داده می شود از امروز قابل اجرا می باشد. لذا تمام مشتریان عزیز با آسودگی بیشتری می توانند محصولات مورد نظر خودشان را خریداری نمایند. نکته مهم : خریداران محترم به هیچ وجه کالا به صورت حضوری تعویض نخواهد شد . به هیچ وجه کالا قبل از تست واحد فنی پس گرفته یا تعویض نخواهد شد . خریداران محترم به این نکته دقت داشته باشید که گارانتی به این دلیل بر روی محصولات قرار داده شده است که شرکت های تولید کننده مطمئن نیستند به صورت صد در صد محصول عرضه شده در بازه زمانی مشخص به درستی کار می کند یا خیر . درچه مواردی می توانید ظرف مدت 7 روز کالا را تعویض نمایید. 1. کالا دارای ایراد یا اشکال فنی باشد. دراین صورت می بایست تا قبل از 7 روز اشکال و ایراد را به شرکت اعلام نمایید. کلیه شرایط مندرج در کارت گارانتی باید برقرار باشد چنانچه شرایط گارانتی نقض شده باشد امکان تعویض وجود نخواهد داشت.
2. کالاهای دارای ایراد ظاهری: درصورتی که کالا دارای اشکالات ظاهری باشد شما مشتری گرامی می بایست از پذیرش کالا امتناع نموده و کالای را به پیک عودت دهید.به هیچ وجه شکستگی شامل گارانتی نمی باشد و "طبق قانون تمام شرکت های گارانتی" محصول با هزینه تعمیر می شود. هزینه رفت و برگشت نیز بر عهده خریدار می باشد. 3. کالاهایی که مشخصات فنی یا ظاهری آن با موارد ذکر شده در سایت مغایرت دارد. دراین حالت چنانچه این مغایرت قبل از بازکردن کالا قابل تشخیص نباشد و بعد از باز کردن این مغایرت مشخص گردد می بایست حداکثر 24 ساعت پس از تحویل کالا کتبا اعلام گردد تا در پروسه تعویض یا مرجوع کردن قرار گیرد .
4.امکان تعویض کالا در صورتیکه محصول باز نشده باشد و مشتری بلافاصله بعد از دریافت از خرید خود منصرف شود وجود دارد. دراین صورت هزینه عودت کالا تا شرکت برعهده خریدار محترم می باشد . 5. کارشناسان خدمات پس از فروش هوم مدرن ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی کرده و نتیجه را ظرف مدت 24 ساعت به مشتری اعلام می کنند. در صورت خراب بودن محصول امکان بازگشت وجه و تعویض به انتخاب مشتری وجود دارد. نکته: امکان بازگشت وجه یا تعویض کالا قبل از بررسی و کنترل توسط کارشناسان بخش فنی وجود ندارد. نکته مخصوص خریداران شهرستان: قبل از ارسال کالای معیوب با شماره تماس گارانتی محصول خریدار شده که به صورت کارت یا هولوگرام می باشد تماس گرفته و مشکل را شرح دهید تا در صورت امکان کارشناسان فنی مشکل را حل یا جهت ارسال کالا به گارانتی شما را راهنمایی کنند . در صورتیکه این مرحله انجام نشود و بدون هماهنگی محصول خریداری شده را ارسال کنید ، در صورت سالم بودن محصول هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود. کالاهای غیر قابل تعویض 1. کالاهایی که کارتن و جعبه اصلی محصول خراب شده باشد غیر قابل تعویض می باشد . استفاده از این بند تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به هوم مدرن بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. هزینه ارسال محصول به چه نحوی محاسبه می شود؟ 1. شرایط پرداخت هزینه ارسال به مشتری در صورتیکه محصول دارای نقص فنی ، ارسال اشتباه محصول ، مغایرت مشخصات با اطلاعات ثبت شده در وب سایت باشد طبق تعرفه سایت به عهده هوم مدرن می باشد. 2. در صورتیکه بلافاصله بعد از دریافت بخواهید محصول را بدون موارد ذکر شدن در توضیحات بالا عودت بدهید هزینه برگشت به عهده خریدار می باشد. 3. حتما باید محصول با پست سفارشی برگشت داده شود. 7 روز ضمانت برگشت از تاریخ دریافت سفارش توسط مشتری محاسبه می شود نه تاریخ صدور فاکتور. 7 روز ضمانت برگشت شامل همکاران محترم نمی باشد و هزینه رفت و برگشت و تعویض کالا از همکاران دریافت می شود. همکاران باید مستقیم محصول را برای شرکت گارانتی ارسال کنند.