سطل وبرس توالت شور یکی از ضروریات هر سرویس بهداشتی محسوب می‌گردد. ابزاری کارآمد که از جهات متعدد به نظافت و حفظ بهداشت محیط دستشویی کمک می‌کند.
فرقی ندارد که در چه فرهنگی زندگی می کنیم، زیبایی محیط همیشه با بهداشت و نظافت همراه بوده و این دو مفهوم از هم جدا نمی شوند. یکی از مکان هایی که نظافت و پاکیزگی آن همیشه به چشم می آید، سرویس های بهداشتی هستند. معمولا این کار را با استفاده از سطل زباله و برس توالت شور و همچنین باخرید انواع ست سرویس بهداشتی مثل جامسواکی ،جاصابونی و … انجام می دهند.
اگر چه تعیین جنس بدنه سطل زباله و برس توالت شور به سلیقه و دکور سرویس بهداشتی منزلتان بستگی دارد اما تولیدکنندگان، با استفاده از پلی رزین نشکن، ست سطل و برس بسیار شیک و بادوامی را طراحی و عرضه می کنند.

راهنمای خرید سطل وبرس توالت شور:


1. خرید سطل زباله مخزن دار برای سرویس بهداشتی
:
سطل زباله سرویس بهداشتی باید حتما دارای مخزن باشد. مخزن امکان آلوده شدن بدنه اصلی سطل زباله را به حداقل می رساند و با این کار بوی نامطبوع سطل زباله هم کم خواهد شد و مجبور به شستشوی زود به زود سطح هم ندارید. بهتر است برای حفظ پاکیزگی و بهداشت مخزن داخلی سطل، همیشه یک نایلون زباله بزرگ داخل آن بگذارید، ‌کف نایلون را با یک یا دو عدد کاغذ روزنامه باطله بپوشانید و نایلون زباله‌های روزانه را روی این روزنامه‌ها قرار دهید.

2. از سطح استیلی برای محیط‌های مرطوب مانند حمام و دستشویی استفاده نکنید
:
سطل زباله فلزی یا استیلی اگر چه یکی از زیباترین اکسسوری های موجود در خانه هستند اما برای حمام و دستشویی کارآیی مفید را از دست می دهند. سطل زباله فلزی در اثر کوچک‌ترین تماسی با قطره‌های آب یا حتی بخار آب، لک می‌شوند و ظاهر نامناسبی پیدا می‌کند. همچنین این سطل ها سنگین تر از حد معمول سطل‌ زباله پلاستیکی اند و جابجایی و شستشوی آن ها سخت تر است و قیمت بیشتری هم دارند.
شاید برای آشپزخانه، سالن پذیرایی یا اتاق خواب بتوانید از سطح زباله فلزی استفاده کنید اما بهترین محصول برای برای سرویس‌های بهداشتی، ست سطل زباله پدالی همراه با برس توالت شور می باشد.

3. سطل زباله پدالی
:
چون یک پدال در پایین این محصول وجود دارد، دیگر نیاز نیست که با دست، درب آن برداشته شود و این در رعایت نظافت اهمیت بیشتری داشته و خرید سطل زباله پدالی بهترین گزینه برای سرویس بهداشتی و آشپزخانه محسوب می شوند.
شما مشتریان عزیز و محترم میتوانید انواع سطل و برس های توالت شور را در رنگ های مختلف با قیمت مناسب و گارانتی معتبر در فروشگاه هوم مدرن خریداری کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *