سینک استیل البرز بهترین و با کیفیت ترین و قدیمی ترین سینک ساخت ایران در بازار می باشد.
سینک ظرفشویی جزو ارکان جدایی ناپذیر هر آشپزخانه‌ است و کاربردی روزانه دارد. در نتیجه کیفیت بالای آن بسیار مهم بوده و تاثیر مستقیم بر طول عمر آن می‌گذارد.
سینک استیل البرز از نظر نوع نصب در سه دسته ی توکار، روکار و زیرکورینی طراحی و تولید می شود.
این سینک در دو جنس استیل و شیشه به بازار روانه شده اند.
سینک ها ی استیل در دو مدل براق و مات با به کارگیری از استیل 304 وارداتی با کیفیت بالا تولید می شوند. همینطور سینک های شیشه ای استیل البرز از شیشه های مقاوم و وارداتی در دو رنگ مشکی و سفید می باشند.
سینک ظرفشویی استیل البرز در طرح های متنوع با تعداد لگن های مختلف از جمله دو لگن، تک لگن و در برخی مدل ها به همراه لگن میوه شور به همراه سینی در مدل های مختلف طراحی شده است.
سینک کریستال استیل البرز در رنگ بندی مشکی و سفید با طراحی منحصر به فرد مناسب آشپزخانه ایرانی می باشد.
نصب سینک های شیشه به صورت توکار انجام می شود. نکته مهم در هنگام نصب سینک های تو کار توجه به اجرای صحیح مراحل آب بندی آن است.


مشخصات سینک کریستال استیل البرز
:


سینک کریستال استیل البرز در دسته ی سینک های فانتزی با نصب توکار قرار می گیرد
.



سینک کریستال استیل البرز ساخته شده از شیشه سکوریت مشکی و سفید می باشد.


ابعاد سینک توکار مدل کریستال استیل البرز به طول 123 سانتیمتر و عرض 53 سانتیمتر می باشد.


سینک استیل البرز دارای زیرآب های گرد و شکیل می باشد.محل قرار گیری شیرآب در سینک استیل البرز نیز بر روی سینک تعبیه شده است.این سینک به دلیل بهره گیری از ورق با کیفیت خود تمایز محسوسی را بین سینک های برند دیگر بوجود آورده و گارانتی 10 ساله این محصول نشان از امر دارد.


وزن تقریبی سینک استیل البرز 6 کیلوگرم بوده که همراه با متعلقات آن به 10 کیلو گرم می رسد.


متعلقات سینک استیل البرز شامل تخته گوشت،سیفون،زیرآب،بست و نوار آب بندی، سبد و الگوی برش می باشد.



آشنایی با مشخصات فنی سینک ظرفشویی استیل البرز:


1) جنس : سینک‌های ظرفشویی «استیل البرز» به طور معمول از جنس استیل ضد زنگ بوده و برخی از مدل‌های با کیفیت آن دارای ویژگی ضد خش هم هستند که این ضد خش بودن به تمیز کردن ساده و نمای زیبای آن در طولانی مدت کمک خواهد کرد. برخی از مدل‌های سینک ظرفشویی این شرکت داخلی شیشه سکوریت با لگن‌های استیل است که دارای زیبایی خاص خود هستند.

2) تعداد لگن : سینک تک لگنه، دو لگنه دوقلو، دولگنه یک لگن کوچک و یک لگن بزرگ، سینک با سه لگن دو لگن بزرگ و یک لگن کوچک و… از جمله انواع لگن‌های مرسوم به کار برده شده در سینک‌های ظرفشویی هستند.

3) ابعاد بیرونی سینک : سینک ظرفشویی، هرچقدر هم زیبا و با کیفیت باشد؛ اما در ابعاد درست انتخاب نشود نمی‌تواند کارایی مناسبی داشته باشد. به طور معمول ابعاد بیرونی سینک بر اساس واحد میلی‌متر ارتفاع، عرض و طول آن مشخص می‌شود که با محاسبه دقیق به گزینه موردنظر دست خواهید یافت.

4) ظرفیت لگن : ظرفیت و گنجایشی که لگن‌های «استیل البرز» دارد هم دارای تنوع خوبی بوده و این ظرفیت با واحد لیتر مشخص می‌شود. لذا با توجه به میزان کارایی و توقعی که از سینک ظرفشویی‌ وجود دارد می‌توان یکی از این مدل‌ها را انتخاب کرد.

فروشگاه هوم مدرن بعنوان نماینده اصلی شرکت استیل البرز سعی دارد محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و تخفیف ها برای خرید آسان و رفاه شما مشتریان عزیز در سایت خود عرضه کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *