اجاق گاز استیل البرز از پرفروش ترین محصولات در سبد کالایی این برند مطرح ایرانی است.
در حال حاضر این برند بیش از 40 مدل اجاق گاز داشته که در تعداد شعله ها، ابعاد، نمای ظاهری، و قطعات مختلف بسته به انتخاب مشتری و قیمت قابل ارائه است.

گازهای استیل البرز در سه مدل زیر تقسیم بندی می شود:


گاز استی
ل

گاز شیشه ای


گاز استیل و شیشه ای


گاز استیل بهتر است یا شیشه ای؟

گاز استیل نگهداری راحت تری داشته و عمر بالاتری نسبت به مدل های دیگر دارد و گاز شیشه ای ظاهری جذاب تر و نظافت راحت تری را در پی خواهد داشت.

ویژگی های اجاق گاز استیل البرز:

1) یکی از معیارهایی که اجاق گاز استیل البرز را از برندهای دیگر متمایز می کند استاندارد ها و آزمون هایی است که صفحات کار شده بر روی گاز ها گذارنده اند.

2) در اجاق گاز های صفحه استیل از آلیاژ فولادی که بعد از عملیات به استیل ضد زنگ و ضد خش بدل گردیده است،استفاده شده و تست های مقاومت فراوانی را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

3) صفحه استیل کار شده بر روی این نوع گاز رومیزی از ورق Stainless Steel می باشد که از نوع 10/sus18 است.

4) این نوع ورق که عمدتا از کشور های فرانسوی و ژاپنی خریداری می شود از سایر ورق های در بازار براق تر و در مقابل خط و خش ضربه پذیر تر خواهد بود.

5) قطعات اصلی صفحه گاز البرز ساخت شرکت دیفندی ایتالیا می باشد که مطرح ترین شرکت در صنایع تولید قطعات گازسوز در دنیا می باشد.

6) شعله پخش کن های HIGH EFFICIENCY از مهمترین مزایای اجاق گاز استیل البرز است که در بالا بردن راندمان حرارتی و افزایش بهره وری تاثیر بسزایی دارد.

اجاق گاز استیل البرز که کاربرد رومیزی و توکار را دارد با نمای استیل به بازار عرضه شده است. و دارای 3 شعله که شامل 1 شعله پلوپز، 1 شعله متوسط و 1 شعله کوچک است.
صفحه استیل کار شده بر روی این اجاق گاز خاصیت ضد خش بودن را داشته و برای مصارف خانگی با بیشترین استفاده، گزینه مناسبی خواهد بود.

اجاق گاز استیل البرز دارای سر شعله های شف می باشد.

این سرشعله های نسل جدید دارای قدرت 1/5 برابری نسبت به سر شعله های معمولی بوده و هچنین قدرت یکنواخت شعله را مدیریت می کند.
علاوه بر آن نیز هم دارای شعله بیرونی و هم دارای شعله درونی می باشد. و از دیگر خصوصیت آن نیز می توان به حرارت ندیدن ولوم ها اشاره کرد.

مزایای استیل البرز نسبت به برند های دیگر:

بسته بندی شیرینگ شده گاز استیل البرز که به همراه لوازم جانبی شامل بست ریگلاژ . پیچ بست خار یدکی ، دفترچه راهنما و کارت گارانتی از اهمیت بالایی برای این محصول محسوب می شود.
گارانتی گازهای استیل البرز 18 ماه بوده که شامل هرگونه خرابی و نقص در سیستم عملکرد گاز شده و همچنین دارای 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

خرید اجاق گاز استیل البرز به دو روش حضوری و اینترنتی در فروشگاه هوم مدرن با قیمت مناسب همراه با گارانتی معتبر و رسمی و اصالت کالا امکان پذیر میباشد.




اجاق گاز استیل البرز
اجاق گاز استیل البرز
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *