هود مخفی جز جدیدترین مدل هود های توکار آشپزخانه هستند که امروزه بیشترین سهم فروش هود بازار ایران را به خود اختصاص داده اند.
هود مخفی یا هود توکار همان طور که از نامش پیداست کاملا داخل کابینت آشپزخانه نصب می شود. طوری که کف کابینت بالای اجاق گاز برش خورده، بدنه هود داخل کابینت و در محل برش خورده نصب می شود.
به دلیل قرار گرفتن قسمت فوقانی یا بدنه هود مخفی داخل کابینت مقداری از صدای هود نیز کاهش پیدا خواهد کرد.
هود توکار مخفی برای نصب در داخل کابینت آشپزخانه فعلی شما طراحی شده است، این مدل هود دارای یک دودکش برای بیرون کشیدن بوی غذا از آشپزخانه ساخته است اما دیده نمی شود و بصورت توکار در داخل کابینت نصب می شود.


ابعاد هود توکار

هودهای توکار معمولا در اندازه‌های 70، 80 و 90 سانتی‌متری تولید می‌شوند. ابعاد هود مخفی به نوع برند تولید کننده هم بستگی دارد و هر برند، هودهای توکار تولید خود را در ابعاد مختلفی به بازار عرضه می‌کند.


قیمت هود مخفی چقدر است؟

قیمت هودهای توکار به عوامل مختلفی مثل امکانات هود، برند و نوع آن بستگی دارد.
هودهای ساده تعداد موتور کمتر و در نتیجه قدرت مکش کمتری دارند. این هودها به دلیل نداشتن سنسورهای مختلف یا کمتر بودن و ضعیف‌تر بودن این سنسورها نسبت به هودهای قوی‌تر، قیمت پایین‌تری دارند.
برندهای داخلی و خارجی معروفی هم در بازار هستند که هودهایی با طراحی‌های زیباتر و امکانات بیشتر تولید می‌کنند که مسلما قیمت بالاتری هم دارند اما باید به این نکته توجه داشت که خرید از این برندها مزیت‌هایی همچون گارانتی و خدمات پس از فروش دارد و احتمال خرابی در این هودها کمتر از سایر هودها با برندهای دیگر است.


مزایا و معایب هود مخفی توکار چیست؟

پخت و پز در یک آشپزخانه بخار گرفته و بد بو خوشایند نیست و نشستن چربی روی سطوح آشپزخانه شما چیزی است که همه ما می خواهیم از آن اجتناب کنیم. از بین هودهای که بصورت مخفی داخل کابینت قرار می گیرند باید مدل هایی را بیابید که بخار، بو و چربی را به سرعت از آشپزخانه شما از بین میبرند.


1) بخار هوا : رطوبت ناشی از بخار آب هنگام آشپزی توسط کدام هود مخفی به اندازه کافی گرفته می شود و بخار را از بین میبرد، پس بنابراین هنگام آشپزی نیازی به رنج کشیدن نخواهید بود.


2) بوی ناشی از پخت و پز : یک هود مخفی توکار قدرتمند نباید مشکلی برای از بین بردن بوهای تند داشته باشد و آشپزخانه شما را باید به مکانی دلپذیر تر در حین آشپزی تبدیل کند.


3) چربی ها : روغن نباتی را با آب داخل تابه می‌ریزیم تا چرب‌ترین فضا را ایجاد کنیم و ببینیم که چگونه فیلتر هود آشپزخانه با جذب چربی‌های موجود در هوا مقابله می‌کند. هودهای مخفی بی کیفیت منجر به نشستن چربی روی سطوح آشپزخانه شما خواهند شد.


4) سهولت در استفاده : افراد با قد و اندازه دست های مختلف باید امکان استفاده از هود را داشته باشند تا ببینند استفاده از هر هود چقدر راحت است.


5) سر و صدا : بهترین هودها به آرامی و بدون مزاحمت بخار و بوی غذا را از آشپزخانه شما بیرون می‌کشند، در حالی که بدترین هودها به قدری صدای بلند دارند که می‌خواهید آشپزی خود را رها کنید.


6) تعمیر و نگهداری آسان : تمیز نگه داشتن هود مخفی نه تنها حداکثر بهداشت را در آشپزخانه تضمین می کند بلکه عمر طولانی محصول را نیز تضمین می کند. در هودهای مخفی همه اجزاء، مانند فیلترهای چربی و بو، به راحتی قابل دسترسی و برداشتن هستند تا بتوان آنها را شسته یا به سرعت تعویض کرد.

شما برای خرید هود مخفی با بهترین برندها میتوانید در سایت فروشگاه اینترنتی هوم مدرن فقط با چند کلیک از بهترین برند های هود مخفی را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر خریداری کنید


تعدادی محصول تصادفی از هود مخفی

هود مخفی ایلیا استیل مدل هلیا

هود مخفی استیل البرز کد 503 سایز 80

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *