فر ایلیا استیل در دو نوع فرهای توکار گاز و برق و فرهای توکار برقی تولید شده و به بازار عرضه می شوند.
شرکت فردوس کاران امید که ما آن را به عنوان ایلیا استیل می شناسیم، در سال 1385 کار خود را با واردات ورق استیل آغاز کرد. ازهمان آغاز فعالت خود، در سودای تولید سینک استیل با کیفیتی بود که بتواند با برند های خارجی موجود در بازار رقابت کند. به همین دلیل مواد اولیه سینک آشپزخانه خود را به طور مستقیم از کشورهای اروپایی وارد می کند.

البته این شرکت علاوه بر سینک ظرفشویی به تولید فر توکار ایلیااستیل ، اجاق گاز صفحه ای ، هود آشپزخانه و مایکرویو می پردازد.
فر توکار ایلیا استیل به صفحه ای لمسی مجهز است که می توان تنظیمات فر را بر روی آن مشاهده کرد. وجود درب شیشه ای سه جداره نیز خیال شما را از نظر مقاومت در برابر حرارت بالای فر راحت می کند.
یکی از فناوری های پیشرفته ای که در برخی از مدل های فر ایلیا استیل وجود دارد، سنسور پخت غذا می باشد. وجود این سنسور شما را از پخت مناسب غذا با خبر می سازد. همچنین با وجود قفل کودک ، کودک شما از خطرات احتمالی دور نگه می دارد. استفاده از فن کانوکشن در داخل محفظه فر به پخت مناسب تر غذا کمک کرده و غذایی خوش رنگ برای شما به ارمغان می آورد. از دیگر ویژگی های فر توکار ایلیا استیل می توان به جوجه گردان، گریل، برنامه یخ زدایی، ریل تلسکوپی و پوشش دیواره لعابی Self Clean اشاره کرد.

انواع فرهای ایلیا استیل :

فرهای توکار ایلیا استیل در دو نوع برقی و گاز و برق تولید می شوند که نسبت به برندهای دیگر از هزینه های مناسبی برخوردار هستند.

فرهای گاز و برق ایلیا استیل:

فرهای گاز و برق ایلیا استیل در دو مدل تولید می شوند که عبارتند از: مدل 201 و مدل 202 این دو فر دارای مشخصات فنی یکسانی هستند. گنجایش آن ها 65 لیتر بوده و 6 برنامه پخت دارند.
همانطور که می دانید یکی از فاکتورهای مهم در خرید هر وسیله ای، ابعاد آن می باشد.
از طرفی باید بدانید که همه فرهای توکار دارای ابعاد یکسانی نیستند حتی اگر گنجایش آن ها یکسان باشد؛ بنابراین توجه به ابعاد جهت نصب فر توکار بسیار ضروری به نظر می رسد. بر اساس یک استاندارد، انواع فر توکار موجود در بازار به شکل مربع طراحی و ساخته می شوند. یکی دیگر از ابعاد مهم که باید در هنگام خرید فر توکار به آن توجه نمود عمق آن است، فر های توکار با توجه به نیاز مصرف کننده در عمق های متفاوتی تولید میشوند.

از دیگر امکانات این فر ایلیا استیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:


1) گریل
:
گریل، در واقع نوعی روش سرخ کردن می‌باشد. این قابلیت را ورزشکاران و کسانی که به غذاهای رژیمی علاقه دارند، بیشتر دوست خواهند داشت زیرا در این روشِ سرخ کردن، به دلیل اینکه حرارت از بالا به پایین ساطع می‌شود، چربی مواد غذایی سوخته و غذایی خوشمزه و کم چرب میل خواهید کرد. نکته ای که در مورد گریل کردن باید به آن توجه داشته باشید، این است که نباید لایه ضخیمی از گوشت، مرغ یا ماهی را گریل کنید زیرا وسط آن خام باقی می‌ماند.

2) جوجه گردان :
این قابلیت در بیشتر فرهای امروزی وجود داشته و به نوعی جزئی جدا نشدنی ازآن محسوب می شود. به کمک سیخ جوجه گردان می توان به شکلی آسان و لذیذ و بدون هیچ گونه زحمتی مرغ و جوجه را پخت و در کنار اعضای خانواده نوش جان کرد. فر ایلیا استیل مدل IO202 دارای سیخ جوجه گردان میباشد. ضمن اینکه بهتر است بدانید که سیخ جوجه گردان برای کارکرد و چرخش به موتوری کوچک نیاز دارد؛ که بنابراین می‌توان گفت سیخ جوجه گردان در این فر از یک موتور بهره می‌گیرد. سیخ جوجه گردان تکیه گاهی برای سیخ است. در برخی از مدل های فرتوکار، این سیخ از عقب به جلو بوده و در برخی دیگر به صورت مورب قرار گرفته که فضای بیشتری برای کباب کردن در اختیار شما قرار می دهد.

3)ریل تلسکوپی :
با استفاده از ریل تلسکوپی دیگر لازم نیست برای بیرون آوردن غذا دست خود را به طور کامل درون فر ببرید. تنها کافی است کمی ریل را به سمت بیرون کشیده و غذا را بردارید، بدون اینکه دستتان بسوزد. ریل تلسکوپی به شما این امکان را می دهد که فرایند پخت غذا را در تمام طبقات بهتر مدیریت کرده و فر را با راحتی بیشتری نظافت کنید. داشتن ویژگی ریل تلسکوپی برای بسیاری از مصرف کنندگان در خرید فر توکار از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و همیشه جزو یکی از آپشن های خرید فر توکار توسط مصرف کنندگان بوده است.

4)ترموکوپل :
می توان گفت که ترموکوپل در مدل های فر توکار گازی و فر توکار گاز و برق کاربرد زیادی دارد. کاربرد ترموکوپل برای جلوگیری از نشت گاز بوده و جهت ایمنی شما تعبیه شده است. در واقع اگر به هر دلیلی در هنگام پخت و پز با فر توکار شعله آن خاموش شود ترموکوپل بطور اتوماتیک گاز را قطع کرده و از نشت گاز جلوگیری میکند.

5)صفحه نمایش و پنل تنظیمات :
شاید شما از آن دسته افرادی باشید که دوست دارید هنگام پخت، تنظیمات مراحل پخت آن را مشاهده کنید. یکی از قابلیت هایی که در فر توکار ایلیا استیل مدل IO202 وجود دارد، صفحه نمایش بسیار کاربردی آن است. در این فر با استفاده از کلیدهای لمسی-مکانیکی می توانید تنظیمات آن را کنترل کرده و بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید.

6)قابلیت برنامه ریزی و برنامه پخت :
از همان ابتدا قرار بود که تولید کنندگان محصولاتشان را بهبود داده و تجربه ما از استفاده فر توکار را بهبود دهند. با پیشرفت فناوری این امر امکان پذیر شده و مدل های امروزی فر توکار از جمله همین مدلی که درباره آن صحبت می کنیم، قابلیت برنامه ریزی دارند. بنابراین با خیال راحت می توانید غذای مورد نظر خود را طبخ کنید. همچنین فر توکار ایلیا استیل مدل IO202 دارای 6 برنامه پخت می باشد. به کمک این قابلیت می توانید برخی از کارها مانند پخت ماهی ، گریل ، طبخ گوشت و …. را طبق برنامه پیش فرض فر به صورت اتوماتیک انجام دهید.

7) قابلیت SELF CLEANING :
همه می دانیم که تمیز کردن فر کار طاقت فرسایی است و هر زمان که از آن استفاده می کنیم، بایستی مدت زمان زیادی را به آن اختصاص دهیم. اما با وجود قابلیت خود تمیز شوندگی خودکار یا SELF CLEANING که در فر توکار ایلیا استیل مدل IO202 به کار رفته این مشکل به طور کامل حل شده است. در این سیستم با بالا بردن دمای داخلی فر ، قطرات چربی را به خاکستر تبدیل شده و شما می توانید آن را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید.

فرهای برقی ایلیا استیل :

ایلیا استیل 7 مدل فر توکار برقی تولید می کند. که در یک سطح بوده ولی تعداد برنامه های پخت آن ها متفاوت است. مدل های 101 مشکی، 101 سفید، 103، 104، 106، 107 و 109 از فرهای توکار برقی ایلیا استیل هستند.

فرهای 101، 104 و 106 دارای 16 برنامه پخت هستند، 103 دارای 12 برنامه، 109 دارای 8 برنامه و 107 دارای 5 برنامه پخت می باشند. از ویژگی های یکسان در همه این مدل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) سنسور حرارتی


2) جوجه گردان


3) گر
یل

4) قفل کودک (بجز فر 107
)

5) درب سه جدار
ه

6) فن کانوکشن


7) ریل تلسکوپی (بجز فر 107)


8) سیستم E
asy Clean

فر ایلیا استیل با قیمت مناسب از کجا بخرم؟

فروشگاه هوم مدرن به عنوان مرکز پخش فر ایلیا استیل، این محصول را به صورت مستقیم از درب کارخانه به دست مشتریان در سراسر ایران می رساند. برای خرید فر ایلیا استیل با تخفیف ویژه در نمایندگی با گارانتی اصالت کالا و ضمانت اصلی از فروشگاه هوم مدرن تهیه کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *