لوازم دستشویی و لوازم حمام شامل اکسسوری سرویس بهداشتی است که به دو دسته لوازم دستشویی و لوازم حمام تقسیم میشوند.

اکسسوری داخلی سرویس بهداشتی به شما کمک می کند تا ضمن زیبا نگه داشتن فضای داخلی سرویس بهداشتی و حمام بتوانید از فضای داخلی توالت و حمام بالاترین استفاده را داشته باشید.

استفاده از لوازم داخلی توالت و حمام در کنارشیرآلات سرویس بهداشتی لازم و ضروری است.

وقتی وارد یک سرویس بهداشتی می شود اولین چیزی که بعد از نظافت جلب توجه میکند اکسسوری های بکار رفته در آن فضا می باشد . اکسسوری های سرویس های بهداشتی علاوه بر کاربردی بودن تاثیر بسیاری بر دکوراسیون فضای سرویس بهداشتی شما دارد .

تزئینات حمام و سرویس های بهداشتی همه به جزئیات آن بستگی دارد . اکثر وسایل موجود در حمام شما مانند کاشی ها و وسایل برقی و … بدون هزینه قابل توجه جایگزین نمی شوند . 

اما با اکسسوری های جانبی همچون جای مسواکی ، جای صابون ، برس توالت و … با یک انتخاب هوشمندانه قادر خواهید بود یک حس و فضای جدیدی را به سرویس بهداشتی خود القا کنید .

اکسسوری سرویس های بهداشتی و حمام همیشه دارای تنوع و کاربرد می باشد برای اینکه علاوه بر زیبایی کاربردی مناسب هم داشته باشد ست های اکسسوری که انتخاب می کنید بر اساس عملکرد و رنگ مورد علاقه تان باشد.

دقت داشته باشید برای تهیه اکسسوری های حمام علاوه به جنس کالای مورد نظر به ظاهر آنها نیز توجه داشته باشید .

ضمن اینکه تصمیم دارید یک سرویس بهداشتی شیک و زیبا داشته باشید باید نسبت به دکوراسیون مرتبط و کاربردی آن نیز دقت کنید . چرا که اکسسوری های اضافی و غیرکاربردی باعث بهم ریختگی و نامرتبی حمام و سرویس بهداشتی شما می گردد.

اکسسوری را بر اساس نیاز خود در سرویس بهداشتی انتخاب کنید :

به هنگام انتخاب اکسسوری سرویس بهداشتی بایستی نخست نیاز های خود در این مکان را مشخص کرده و پس از آن زیبایی را مد نظر قرار دهید.

مقیاس سرویس بهداشتی و مقدار فضای خالی موجود در این مکان ، نقش مهمی در انتخاب اکسسوری های مورد نیاز در این مکان دارد.

استفاده از اکسسوری های متعدد باعث می شود فضا شلوغ و کوچک تر به نظر برسد. و به طور حتما شما به ایجاد چنین فضایی علاقمند نیستید.

کدام رنگ اکسسوری مناسب برای سرویس بهداشتی است؟

رنگ نقش بسیار مهمی در انتخاب اکسسوری سرویس بهداشتی دارد.

در صورتی که دکوراسیون سرویس بهداشتی تیره باشد باید از اکسسوری هایی استفاده شود که فضا را دلباز تر و روشن تر نشان دهند.

در سرویس بهداشتی های تیره ، استفاده از آینه های بزرگ با قاب های نقره ایی و براق تاثیر بسزایی بر روی نور داشته و باعث ایجاد فضایی دلباز تر خواهند شد. هم چنین کمک بسیاری به بازتاب فضای صاحب سبک و اصیل رنگ تیره خواهند نمود.

تعدادی محصول تصادفی اکسسوری

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *