فلاش تانک توکار+مزایا و معایب آن

فلاش تانک روکار دقیقا همان مدلی است که خیلی از ما با آن آشنایی داریم و به شکل یک محفظه نگهداری آب است که با کشیدن یک طناب یا یک اهرم، آب با شدت خارج میشود.
این نوع فلاش تانک به دلیل حجم زیادی که از محوطه سرویس بهداشتی اشغال میکند، امروزه گزینه مناسبی برای استفاده محسوب نمیشود و کم کم جای خود را به فلاش تانک توکار داده است.
فلاش تانک توکار به نوعی از فلاش تانک ها گفته میشود که شما دیگر فضای ذخیره آب را مشاهده نمیکنید.
در این نوع فلاش تانک، محفظه اصلی درون دیوار قرار دارد و شما تنها دو دکمه خواهید دید که با فشار دادن آنها میتوانید از این نوع فلاش تانک استفاده نمایید.
اصلی ترین محبوبیت این نوع فلاش تانک، ظاهر امروزی و مدرن آن و کاهش حجم اشغال شده به وسیله این نوع فلاش تانک است.

مزایای فلاش تانک توکار:


1_ اشغال فضای کمتر و ظاهری شیک:

مهمترین دلیل ساخت این نوع فلاش تانک ، استفاده بهینه تر از فضای سرویس بهداشتی و اشغال فضای کمتر توسط فلاش تانک بود. این نوع فلاش تانک به دلیل آنکه به صورت توکار است، هیچ فضایی را اشغال نمیکند و ظاهری بسیار شیک به سرویس بهداشتی خانه شما میبخشد. شما با خرید فلاش تانک و نصب آن، میتوانید از سرویس بهداشتی مدرن و امروزی خانه خود لذت ببرید.

2_ صدای کم:

فلاش تانک های توکار پس از تخلیه آب، صدای زیادی ایجاد میکنند که این سروصدای بالا خوشایند افراد نیست. محفظه این نوع فلاش تانک به دلیل آنکه داخل دیوار قرار دارد، صدای تخلیه آب از آن بسیار کم است و افراد دیگر با این نوع فلاش تانک مشکلی نخواهند داشت.

3_ صرفه جویی در مصرف آب:

یکی از دیگر ویژگی های مهم این نوع فلاش تانک ، کمک آن به صرفه جویی در مصرف آب است. همانطور که گفته شد، این نوع فلاش تانک، دو دکمه دارد که معمولا یکی از آنها دکمه تخلیه مخزن 3 لیتری است و دیگری دکمه تخلیه مخزن 6 لیتری است. فلاش تانک های توکار با این قابلیت به شما این امکان را میدهند که متناسب با نیازتان، یکی از این دو دکمه را فشار دهید تا در مصرف آب نیز صرفه جویی کرده باشید.

4_ نظافت آسان:

با توجه به اینکه تمامی اجزاء این فلاش تانک به غیر از دکمه های فلاش تانک در داخل دیوار قرار دارد، آلودگی و کثیفی برای آن به وجود نمی آید و در صورت کثیف شدن دکمه ها، به راحتی و در کمتر از یک دقیقه میتوان ان را تمیز نمود.

فروشگاه هوم مدرن برای دسترسی و خرید راحت شما مشتریان عزیز تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر و بهترین قیمت موجود در بازار  عرضه مینماید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *