یکبار پمپ کردن بوسیله یک دست به آسانی، برای خروج مایع کافیست؛ این اتفاق مهم ترین ویژگی «پمپ مایع ظرفشویی ایمن آب مدل HISINK » است که به صورت توکار درون سینک نصب شده و کمترین میزای از فضای سینک ظرفشویی شما را اشغال می کند. این محصول در سه رنگ سفید / کروم / طلایی تولید و عرضه می گردد.
پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل GLORIA
۹۸,۰۰۰ تومان
پمپ مایع ایمن آب مدل TRUST سفید
۶۹,۰۰۰ تومان
اتمام موجودی
پمپ مایع ظرفشویی توکار ایمن آب مدل HISINK
۷۶۰,۰۰۰ تومان–۹۲۰,۰۰۰ تومان
5 سال گارانتی
ارسال کالا
ارسال 1 روزه در یزد و 3 روزه در کشور
ضمانت اصالت کالا
تضمین اصل بودن تمامی کالاها
پرداخت در محل
پرداخت با کارت عضو شتاب ویژه یزد
ضمانت بازگشت محصول
اعلام نقص تا۲۴ ساعت و ارسال تا ۷ روز
شناسه محصول:
نامعلوم
دسته: اکسسوری, بهداشتی ساختمانی, سرویس بهداشتی
برچسب: ایمن آب, پمپ مایع ظرفشویی توکار, توکار ایمن آب, جامایع دستشویی, مخزن جامایع
توضیحات
توضیحات تکمیلی
برند
برند
ایمن آب
مجموعه تولیدی ایمن آب در شهر زیبا و تاریخی اصفهان قرار دارد؛ و از سال 1372 تولید محصولات بهداشتی ساختمانی را با عرضه جا مایع زرفام آغاز؛ و در ادامه روند توسعه طی ده های 70، 80 و 90سایر محصولات کاهنده مصرف آب ، جا دستمال کاغذی ، سطل پدالی، برس و فلاش تانک را با برندهای زرفام، آبسو و ایمن آب ارائه نموده.
از جمله افتخارات این شرکت میتوان از طراحی پمپ جا مایع، ابداع فلاش تانک های دو حالته ( کششی و فشاری ) و طراحی و تولید اولین فلوتر دیافراگمی ایرانی نام برد. در این راستا واحد تحقیق و توسعه شرکت شناخت نیاز مصرف کنندگان عزیز؛ و پاسخگویی به این نیازها را، سرلوحه امور خود قرار داده است.
هدف این مجموعه ؛ ارایه محصولاتی ماندگار و با کیفیت و در نهایت جلب رضایت روز افزون خریداران محترم و نیز ارائه راهکارهای نو به منظور اجرای الگوی مصرف بهینه در شرایط ذیق جاری می باشد.
از این روگروه طراحی تولیدی ایمن آب، همواره از بهترین مواد اولیه و به روز ترین تکنیک های ساخت پیشرو بهره گیری می نماید.
شرکت ایمن آب ضمن تعهد و تبعیت از الزامات قانونی در زمینه های کیفیت ، ایمنی و بهداشت حرفه ای و محیط زیست همچنین به منظور حرکت به سمت سازمانی پیشرو و متعالی در سطح جهان، دستیابی به اهداف کلان زیر را سرلوحه فعالیت های خود قرارداده است:
افزایش رضایت مشتریان و توجه به نیازهای سایر طرف های ذینفع.
حضور موفق در بازارهای داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار.
افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها.
جلوگیری از مصرف بی رویه منابع تجدید ناپذیر، کاهش اثرات زیست محیطی و پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی.
بهبود روشهای کنترل خطرات و پیشگیری از مصدومیت و بیماری های ناشی از فعالیت های سازمان.
توانمندسازی نیرو انسانی با افزایش دانش و انگیزه آنان.
نظرات (0)
.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.