لوازم و اتصال جهت نصب و راه اندازی پکیج دیواری ( درجه یک )

شلنگ پکیجی 1/2 50یا 60 سانتی متر 2عدد _ شلنگ پکیجی 3/4 50یا 60 سانتی 2 عدد_ شیر پکیجی 1/2 1عدد_ شیر پکیجی 3/4 1عدد_ شیر پکیجی صافی دار 3/4 1عدد_ سختی گیر مغناطیسی مخصوص پکیج 1عدد _ محافظ برق 1عدد _صافی مغناطیسی سختی گیر مدار گرمایش بیتا 1 عدد_ دستگاه رسوب گیر 1 عدد

شلنگ پکیجی:

شلنگ پکیجی در تاسیسات یک نوع اتصال یا رابط به حساب می آید.که به واسطه آن آب یا گاز در تاسیسات وپکیج ها جابجا میشود و از اهمیت بالایی برخوردار است.

بطور کلی شلنگ پکیجی به دو دسته تقسیم میشود:

شلنگ پکیجی یک سر مهره:

شلنگ پکیجی یک سر مهره به جهت اتصال آب لوله در منازل به شیرها استفاده میشود.اغلب شلنگ پکیجی های یکسر مهره در زیر دستشورها یا حتی در سرویس بهداشتی منازل به کار برده میشود.

شلنگ پکیجی دوسر مهره:

شلنگ پکیجی دوسر مهره اغلب برای آب لوله کشی منازل به پکیج دیواری،شوفاژها،آبگرمکن و سایر تاسیسات یک ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد.

جنس شلنگ پکیجی:

شلنگ پکیجی به دلیل بااهمیت بودن آن در تاسیسات یک ساختمان و یا هر واحد صنعتی باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.آسیب دیدن آن در اکثر مواقع عواقب جبران ناپذیری دارد،به همین دلیل شلنگ ها از دولایه تشکیل میشوند:

لایه اول:از جنس پلاستیک منعطف و مقاوم

لایه دوم: به عنوان محافظت شلنگ میباشد و جنس آن از فلز استیل یا آلومینیوم است.

سختی گیر پلی فسفات:

سختی گیر پلی فسفات بی تا، بر سر راه آب ورودی به آبگرمکن و پکیج شوفاژ دیواری نصب شده و به دلیل جذب نمک های کلسیم و منیزیم محلول در آب، مانع از تشکیل رسوب در داخل لوله های دستگاه می شود.
سختی گیر پلی فسفات بی تا، در مناطق دارای سختی آب تا ۵۰۰ ppm و در فضای باز و بسته، قابل استفاده می باشد.

صافی فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش بی تا:

فیلتر مغناطیسی مدارگرمایش بی تا، با جذب انواع ناخالصی های موجود در مدار گرمایش، مانع ورود آنها به پکیج شوفاژ دیواری شده و افزایش طول عمر دستگاه را به همراه دارد.

استفاده از فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش بی تا، باعث افزایش دوام و طول عمر دستگاه می شود.

محافظ ولتاژ ارت دار نگار آزمایش دو خروجی (به سفارش گروه صنعتی بوتان ):

محافظ ولتاژ نگار آزمایش، برای محافظت لوازم الکتریکی و الکترونیکی حساس در برابر نوسانات ولتاژ برق شهر بکار میرود.این محافظ برای پکیج گرمایشی و کامپیوتر و انواع وسایل دیجیتال و الکترونیکی مانند تلویزیون ، رادیو، پرینتر، شارژر و لوازم جانبی دیگر مناسب است

دستگاه رسوب گیرسونیک:

رسوبگیر پکیجی فراالکتریک مدل SONIC با الهام از آخرین فناوری روز اروپا در زمینه رسوب زداهای الکترومغناطیس خانگی عرضه شده است. اساس عملکرد این دستگاه مشابه سیستمهای پیش از آن است ، با اعمال نیروی الکتریکی بر آب و یونهای محلول در آن کریستالهای محلول معلق نوع کلسیت تشکیل شده و یونهای آزاد کلسیم و بیکربنات محلول به شکل ترجیحی و تدریجی به این seed ها می چسبند و بر روی سطوح رسوب نمی کنند. فرکانسهای اولتراسونیک می توانند درون شبکه لوله کشی یک موج الکترومغناطیسی ایستاده ایجاد کنند.

مزیت مهم این دستگاه ، منطقه اثر وسیع آن است که بر خلاف انواع رسوبزداهای مغناطیسی و الکتریکی محدود به طول سیم پیچ یا آهنربا نشده و تا چند صد متر از دو سو درون لوله منتشر می گردد. این منطقه اثر وسیع ، نتیجه شیوه خاصی است که SONIC برای اعمال میدان الکترومغناطیسی استفاده می کند. در این شیوه سیم پیچ با یک حلقه از جنس فریت تعویض شده است که به شکل یک دایره به دور لوله بسته می شود. سیگنالی با شکل و فرکانس متغیر – در حدود فرکانس امواج اولترا سونیک– از طریق سیم پیچ اولیه به این حلقه اعمال می شود. با مکانیسمی مشابه عملکرد ترانسفور ماتور لوله و آب نقش مسیر ثانویه را بازی می کنند و به این ترتیب اموان سودبتش در تمام طول لوله منتشر می شود ، بنابراین حتی سکون آب هم بر عملکرد این دستگاه، تاثیر نامطلوب نخواهد داشت. موارد استفاده از سونیک: – پکیج های حرارتی – آبگرمکن های برقی، گازی و خورشیدی – ماشین های لباسشویی و ظرفشویی – انواع تجهیزات خانگی و حتی دستگاه های صنعتی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.