ویروس‌های کرونا چه هستند؟ 

ویروس‌های کرونا گروه بزرگی از ویروس‌ها هستند که می‌توانند حیوانات و انسان‌ها را آلوده کنند و باعث بروز ناراحتی‌های تنفسی شوند.

این ناراحتی‌ها ممکن است به اندازه سرماخوردگی خفیف یا به اندازه ذات الریه شدید باشند. در موارد نادر، ویروس‌های کرونای حیوانی، انسان‌ها را آلوده می‌کنند . سپس بین آنها سرایت پیدا می‌کنند. شاید ویروس SARS (نشانگان تنفسی حاد) در سال 2002 الی 2003 را به خاطر بیاورید.

این ویروس نمونه‌ای از ویروس کرونا بود که از حیوانات به انسان‌منتقل شد .

یکی دیگر از موارد مهم و جدیدتر نژاد ویروس‌کرونا، MERS (نشانگان تنفسی خاورمیانه) نام دارد . که در سال 2012 در خاورمیانه کشف شد . به گفته دانشمندان این ویروس ابتدا از شتر به انسان انتقال پیدا کرده است.

ویروس کرونا چگونه سرایت پیدا می‌کند؟

در انسان، این ویروس عمدتاً از طریق تماس مستقیم با فرد بیمار سرایت پیدا می‌کند.

این ویروس همچنین می‌تواند از طریق لمس سطح آلوده و سپس لمس دهان، بینی یا چشم‌ها سرایت پیدا کند . اگرچه گمان می‌رود این شیوۀ اصلی سرایت ویروس نباشد.

مردم چگونه می‌توانند از سرایت این بیماری پیشگیری کنند؟ 

«مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری» (CDC) اقدامات بهداشتی خوبی ازجمله این موارد را توصیه می‌کند: شستشوی مکرر دست، مصرف مایعات، سرفه کردن در قسمت داخلی آرنج یا دستمال کاغذی و ماندن در خانه در صورت احساس بیماری. به‌علاوه، توصیه می‌کنیم .

که حتی اگر بیمار نیستید در خانه بمانید . مگر اینکه واقعاً لازم باشد بیرون بروید . فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنید (حداقل شش فوت یا حدود دو متر از دیگران فاصله بگیرید) . میتوانند در مراکز درمان و بیمارستان ها از شیرآلات پدالی و چشمی استفاده کنند.

تکنولوژی جدید در صنعت شیرآلات پدالی و چشمی در پیشگیری از کرونا(Covid-19):

محصولی که به فرد که برای رعایت اصول بهداشت و صرفه جویی در مصرف اب و بادر نظر گرفتن کمک به اقتصاد خانواده و جامعه نقش بسزای دارد ساخته شده است .
1) عدم تماس دست و جلوگیری از انتقال بیماریهای واگیر دار و عفونی
2) جلوگیری از به هدر رفتن غیر عمدی آب به خاطر باز ماندن شیر و تحت کنترل در آوردن زمان مصرف آب کاهش مصرف آب و به دنبال آن کاهش هزینه آب بها برای استفاده کننده که در دین اسلام نیز برآن تاکید شده است.
3) امکان استفاده عمومی به دلیل طراحی ساده و زیبا و بهداشتی و نصب آسان و هزینه پایین .
 4) دارای پدال جمع شونده جهت سهولت در نظافت (ضد آب و غیر قابل پوسیدن و قابل شستشو )
 5) صد درصد ساخت ایران
6) در مکان هایی همچون: مدارس ، ، مساجد ، رستوران ها ، شرکت ها و ادارات وبیمارستان ها ، کلیه مراکز پزشکی ، هتل ها و همچنین واحد های مسکونی و هر کجا که نیاز به مصرف آب و رعایت بهداشت عمومی و فردی قابل استفاده می باشد.

کدام برند شیرالات بهداشتی بهتر است؟

شیرالات بهداشتی ایرانی را در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد .

خرید شیرالات از شرکتهای معتبر باسابقه و موفق می تواند . امتیاز بالایی محسوب شود. در حال حاضر تعداد زیادی از برند های ایرانی شیرالات به امر تولید یا مونتاژ شیرالات می پردازند .

کشور ایران توانسته در بین کشورهای همسایه رتبه مطلوبی در تولید یا مونتاژ شیرالات داشته و حتی صادرات خوبی نیز داشته باشد.

شیرالات راسان

شرکت شیرالات راسان با لطف و عنایت پروردگار مهربان و با هدف خدمت به جامعه در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز کرد . اینک در راستای برنامه استراتژیک بلند مدت که بر پایه تولید وسیعی از شیرآلات استاندارد، با کیفیت و متنوع می باشد .

با لطف خدا و همت متخصصان توانسته همگام با نیاز مشتریان، مدل های متنوعی از شیرآلات بهداشتی در انواع فانتزی، اهرمی و کلاسیک را تولید و عرضه نماید . از برندهای شیرالات بهداشتی ایرانی با کیفیت است.

باور مشتری گرایی، دیدگاه برنامه محور و استمرار بهره گیری از آخرین فن آوری های دنیا، موجب شده تا با گذشت ۱۷ سال از زمان تاسیس، رشد راسان همچنان با شتابی فزاینده ادامه داشته باشد، به طوری که کماکان بهترین شیرآلات را برای فراهم نمودن رفاه خانواده ها عرضه می نمایند .

شیرالات راسان در حال حاضر جزو برترین برندهای ایرانی شیرالات بهداشتی می باشد . از آنجایی که برای فراهم نمودن آسایش خانواده ها علاوه بر عرضه محصول مرغوب، ارائه خدمات مطمئن و مستمر به مشتریان نیز ضرورت دارد .

راسان امروز با بهره گیری از شبکه خدمات رسانی گسترده در کشور آماده خدمات دهی به مشتریان گرامی می باشد .

تا آنها با آسودگی، رضایت و اطمینان خاطر از شیرآلات راسان استفاده نمایند. مجموعه راسان خود را متعهد به رعایت ارزش های سازمانی می داند .

از دید راسان همین ارزش ها هستند که مسیر حرکت شرکت را برای رسیدن به اهداف ارزشمند تعیین می کند.

شیرالات شایان

شرکت شیرآلات شایان با سی سال سابقه درخشان در تولید شیرآلات بهداشتی نامی آشنا و معتبر برای مصرف کنندگان عزیز می باشد.

این شرکت با در اختیار داشتن کادر فنی مجرب و بهره گیری از دانش روز و استفاده از تکنولوژی مدرن همواره سعی در تولید محصولات متنوع ، با کیفیت و بادوام داشته است تا همگام با توسعه و آبادانی کشور سهم بیشتری در پوشش نیاز بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد.

رضایت خاطر شما عزیزان از محصولات این شرکت همواره هدف اصلی مدیران و برنامه ریزان این مجموعه صنعتی است.

شیرآلات بلندا

بلندا به عنوان اولین تولیدکننده شیرآلات اتوماتیک در ایران از سال 1374 تاکنون مشغول فعالیت می باشد. این شرکت با بومی سازی فناوری ساخت شیرآلات فوق توسط متخصصان دانشگاهی متنوع ترین شیرآلات الکترونیکی و محصولات کاهنده مصرف آب را در سبد محصولات تولیدی خود قرار داده است.

شرکت بلندای صنعت مفتخر به دریافت استاندارد بین المللی ISO9001:2008 از انگلستان و گواهینامه صادرات به اروپا CE گردیده است و اولین و تنها تولید کننده شیرآلات الکترونیکی با نشان استاندارد در ایران می باشد. همچنین شیرآلات اتوماتیک بلندا  برگزیده جایزه ستاره طلایی کیفیت در سال 2015 از سوی انجمن ستاره کیفیت پاریس گردید. این شرکت افتخار طراحی، ساخت و نصب شیرآلات و سیفونهای اتوماتیک حرم مطهر رضوی (ع)، حرم مطهر نجف اشرف، حرمین مطهر کاظمین، حرم مطهر حضرت معصومه ، حرم مطهر شاه عبدالعظیم ، شرکت های آب و فاضلاب 24 استان، دانشگاهها، بیمارستانها و مراکز مهم اداری در سراسر کشور را در سوابق کاری خود ثبت نموده است.

جهت خرید شیر های پدالی کلیک کنید.

جهت خرید شیر های چشمی کلیک کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *