توالت ایرانی (زمینی) در بیشتر خانه ها یافت می‌شود. دیگر همه به اهمیت توالت ایرانی(زمینی) در خانه های خود واقف هستیم. نحوه قرار گرفتن بدن در این نوع توالت بهترین حالت برای دفع روده هاست. همچنین به جلوگیری از عارضه هموروید کمک شایانی می‌کند.

اگر چه این وسیله بسیار قدیمی است اما امروزه با توجه به بهبودهای انجام شده در طراحی به بلوغ خود رسیده است. انواع توالت ایرانی(زمینی) در بازار به صورت طبی و معمولی وجود دارد. از نظر عمق نیز توالت ایرانی در سه نوع تخت، نیم گود و گود یافت می‌شود.

چه نوع توالتی برای شما مناسب است؟

توالت ایرانی(زمینی) به دو صورت معمولی و طبی وجود دارد. با مدل های معمولی همگی آشنایی داریم و از قدیم در خانه های ما وجود داشته اند. اما به تازگی نوعی توالت به بازار عرضه شده که نقش مهمی در سلامتی ما خواهد داشت. این مدل به توالت طبی معروف است. در این نوع توالت به دلیل وجود شیب، به ستون فقرات و زانو فشار کمتری وارد شده و برای کسانی که مشکل کمر و زانو دارند بهترین انتخاب است.

جنس بدنه

جنس بدنه بیشتر مدل های موجود در بازار از چینی بهداشتی است. این چینی در واقع خشتی خام بوده که با استفاده از لعابی سفید رنگ پوشیده می‌شود. لعاب های با کیفیت بازار درصد جذب بسیار پایینی داشته و فرو رفتگی و موج ندارند. در نتیجه به دلیل عدم جذب باکتری و قارچ، محیط بهداشتی تری را فراهم می‌سازد. این نوع توالت در خانه ها، مراکز عمومی و بسیاری مناطق دیگر به کار می‌رود. اما نوعی دیگر نیز وجود داشته که برای مکان هایی مانند قطار، هواپیما و مراکز تجاری بهترین انتخاب است. جنس بدنه این مدل از استیل ضدزنگ بوده که در برابر سایش و زنگ زدن مقاوم است و کارکرد طولانی مدتی دارد.

درجه توالت ایرانی(زمینی) چیست؟

مدل های مختلف توالت ایرانی در سه نوع درجه 1، درجه 2 و درجه 3 تولید می‌شوند. تفاوت درجه توالت ایرانی در کیفیت پخت چینی بهداشتی خلاصه می‌شود. مدل های درجه1 کیفیت لعاب بهتری داشته و نیز شفاف تر هستند. همچنین می‌توان گفت که رنگ سفیدتری دارند. قیمت این سه درجه نیز تفاوت زیادی ندارد زیرا از نظر کیفیتی در یک سطح هستند.

درجه توالت ایرانی چیست؟

مدل های مختلف توالت ایرانی در سه نوع درجه 1، درجه 2 و درجه 3 تولید می‌شوند. تفاوت درجه توالت زمینی در کیفیت پخت چینی بهداشتی خلاصه می‌شود. مدل های درجه1 کیفیت لعاب بهتری داشته و نیز شفاف تر هستند. همچنین می‌توان گفت که رنگ سفیدتری دارند. قیمت این سه درجه نیز تفاوت زیادی ندارد زیرا از نظر کیفیتی در یک سطح هستند.

انواع توالت ایرانی و فرنگی را از برندهای معروف و معتبر را میتوانید از فروشگاه اینترنتی هوم مدرن با بهترین قیمت خریداری کنید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *