چرا تشخیص و انتخاب بهترین برند شیرآلات منزل بسیار مهم است؟  جریان معمول زندگی بدون آب آشامیدنی در همه ابعاد دچار اخلال می شود، پس مگر غیر از این است که ما در طول شبانه روز به طور گسترده از شیرآلات ساختمانی در خانه خود استفاده می کنیم؟ به غیر از سیستم لوله کشی صحیح، خرید با کیفیت ترین مارک شیرآلات بهداشتی کاری ضروری است، زیرا هدف داشتن سرمایه گذاری بلند در راستای زیبایی و کاربردی بودن شیرآلات خانگی است. ما در این مقاله به فرآیند بررسی بهترین برند شیرآلات ایرانی می پردازیم؛

ویژگی های بهترین شیرآلات ایرانی

تشخیص بهترین شیرآلات صرفاً با بررسی ظاهر آنها امکانپذیر نیست. حتما درباره ویژگی هایی مانند کیفیت آلیاژ، کیفیت مواد به کار رفته در آبکاری و لوازم درون شیر و مقاومت بالای بهترین شیرآلات شنیده اید. اما آیا امکان بررسی و اطمینان از این ویژگی ها در زمان خرید وجود دارد؟ متاسفانه خیر! اما چند نکته وجود دارد که توجه به آنها در انتخاب بهترین شیرآلات تاثیر مثبتی دارد.

  1. بهترین شیرآلات گارانتی معتبر دارند: ضمانتنامه معتبر نشان دهنده اطمینان تولید کننده به کیفیت شیرآلات خود است و خیال شما را بابت دردسرهای احتمالی راحت می کند.
  2. بهترین شیرآلات کیفیت پرداختکاری بالایی دارند: به سطح شیرآلات مورد نظر خود دقت کنید. در صورت مشاهده موج بر روی آن، مرحله پرداختکاری با دقت کافی انجام نشده است.
  3. بهترین و پرفروش ترین شیرآلات دارای نشان استاندارد هستند.

برندهای شیرآلات بهداشتی

در این بخش به معرفی مختصری از انواع برندهای شیرآلات بهداشتی ایرانی پرداخته ایم تا با بررسی آنها در کنار مطالب قبلی در این مقاله بتوانید بهترین شیرآلات ایرانی را انتخاب نمایید.

برند شیرآلات شودر

شرکت شیرآلات شودر از سال 1370 فعالیت خود را در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی آغاز کرد. در حال حاضر این شرکت در تبلیغات خود از شعار “چون جزئیات مهم است” استفاده می کند و در طراحی محصولات خود به این مهم توجه می نماید. تنوع محصولات برند شودر بالاست و در رنگ های مختلف کروم، طلایی، شیری-طلایی (مات و براق) و مشکی تولید می کند. این برند نیز یکی دیگر از انواع برندهای لوکس بازار شیرآلات ایران است که قیمت بالایی دارد.

برند شیرآلات راسان

شیرآلات راسان (شرکت ماهسان پویا) فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرد. هدف این شرکت تولید محصولات با کیفیت بالا بوده و در طی سال ها فعالیت خود این هدف را برآورده کرده است. شرکت راسان به واسطه تبلیغات گسترده تلویزیونی و محیطی، کیفیت محصولات خود و شعار جذاب “همراه سرد و گرم زندگی”، برندی شناخته شده برای تمامی ایرانیان است. شیرآلات راسان با 5 سال ضمانت نیز امکان خرید اینترنتی را برای مصرف کنندگان در نظر گرفته است.

برند شیرآلات کلار

شیرآلات کلار (شرک کلار پویا)  فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرد. شیرآلات کلار اولین تولیدکننده ایرانی شیرآلات توکار و نامی شناخته شده در بازار شیرآلات توکار است. محصولات این شرکت کیفیت بالایی دارد، طراحی آن ها به سبک مدرن است و در تنوع رنگی سفید، کروم و طلایی به بازار عرضه می شود. ماده اولیه مورد استفاده در تولید شیرآلات کلار، شمش برنج اکستروژن شهید باهنر کرمان و از باکیفیت ترین مواد اولیه است.

برند شیرآلات رابو


شیرآلات بهداشتی ساختمان رابو از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را با نام تجاری سراب در زمینه تولید قطعات شیرآلات آغاز کرده و همچنان می کوشد تا با تنوع محصولات رضایت مشتریان خود را جلب کند.شیرآلات رابو دارای 7 سال گارانتی معتبر میباشد

پر فروش ترین محصولات رابو عبارت اند از : شیر ظرفشویی شاوری امپراطور ، ظرفشویی شاوری البرز ، ظرفشویی عقیق طلایی و ظرفشویی فنری زمرد

شیر اپال سفید هم جدیدترین محصول رابو می باشد ، که با آن جریانی نو را تجربه خواهید کرد.

همچنین تنوع رنگ محصولات را می توانید با رابو حس کنید ، شیر آفتابه مدل عقیق در ۳ رنگ بندی : طلایی ، کروم و مشکی تولید و ارائه می شود.

برند شیرآلات شوان

شیرآلات شوان، فعالیت رسمی خود را تحت این برند و نشان از سال 1397 آغاز نمود.
شوان که سالها در زمینه ی تولید قطعات اصلی شیر با معتبرترین برندهای ایرانی همکاری داشته، توانسته است با تمرکز بر کیفیت، دقت و طراحی منحصر به فرد با بهره گیری از دقیق ترین دستگاه های روز دنیا، راه خود را در مسیر پر پیچ و خم صنعت باز نماید.
با این امید که محصولی شایسته را به شما برساند.

شما بهترین برند شیرآلات با قیمت مناسب را میتوانید از فروشگاه هوم مدرن بصورت حضوری و اینترنتی خریداری کنید.

تعدادی محصول تصادفی از شیرآلات

روگازی فونیکس طلایی رابو

شیر ظرفشویی دو منظوره راسان مدل لیزا طلایی

شیر ظرفشویی دو منظوره کلار مدل آبشار

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *