رادیاتور پنلی مدرن، ساده، ظریف و اغلب مفید است، در چند سال اخیر، آنها بسیار پر طرفدار شده اند، زیرا در حالی که همانند رادیاتورهای سنتی کار می کنند، با سطحی زیبا در خانه های معاصر جذابیت بیشتری را ایجاد می کنند.
ظهور رادیاتورهای پنلی، مردم را آگاه کرده است که یک جایگزین زیبایی شناختی برای مدل های سفارشی که ما استفاده می کنیم، وجود دارد، هم اکنون مردم به دنبال راهکارهایی بهتر و آسانتر برای گرم کردن خانه های خود هستند.
در واقع، برخی از رادیاتورهای پنلی می توانند ارزان تر و کارآمدتر از مدل های سنتی باشند و این باعث می شود که آنها جایگزین خوبی باشند.

در مقایسه با مدل های سنتی، این رادیاتورهای پنلی با مبدل های حرارتی هوشمندانه طراحی شده اند و سطوح را افزایش داده اند تا به حداکثر گرما رسانی کمک کنند، به این معنی که با دماهای پایین آب ، کار می کنند و در نتیجه صرفه جویی در انرژی را فراهم می کنند.

مزیت دیگری که دارند این است که آنها در فضای کوچکتر از اتاق نیز گرمایش مطلوب را فراهم میکنند.

انعطاف پذیری اصلی در رادیاتورهای پنلی با فضا و موقعیت میباشد، سایزبندی آنها ( بعضی از آنها باریک به اندازه پنج سانتی متر است ) به آنها انعطاف پذیری بیشتری در اتاق ها با هر شکل و اندازه را می دهد بدون اینکه از کارایی آنها کاسته شود، آنها نیز به دیوار نصب میشوند و فضای زیادی را اشغال نمیکنند.

بعضی از رادیاتورهای پنلی پس از نصب، براکت ها را به طرز هوشمندانه ای پنهان می کنند، به طوری که آنها حتی یک ظاهر شیک تر را نیز به نمایش می گذارند و در حداقل فاصله با دیوار نصب می شوند.
انعطاف پذیری آنها در جایگاه و گستره ای از طرح ها و رنگ ها موجب می شود رادیاتورهای پنلی را به عنوان یک عنصر معماری به جای یک ضرورت عملی در نظرداشته باشیم.

از ویژگی های رادیاتور پنلی آیو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طراحی مدرن و زیبا
  • سازگار با پکیج دیواری
  • نیاز به هواگیری کمتر
  • دارای دو پنل و دو کانوکتور
  • دارای پوشش فسفات مخصوص
  • دارای پوشش رنگ سفید RAL9016 پودری الکترو استاتیک
  • بازده حرارتی بالا به دلیل جوش کانوکتورها به طور مستقیم بر روی مجرای آب رادیاتور
  • به کارگیری ورق فولادی با ضخامت 1.2 میلیمتر
  • تمیز کردن آسان رادیاتور با امکان برداشتن شبکه بالا و پوشش های جانبی
  • تولید مطابق با استانداردهای EN442
  • کیفیت و راندمان بالا با رده انرژی B
  • امکان نصب از سمت راست و چپ 12 سال گارانتی تعویض

مزایای استفاده از رادیاتور پانلی

قیمت مناسب :

برای مثال، طرح های توصیف شده ارزان تر از آنالوگ های آلومینیومی هستند.

جهت مشاهده قیمت انواع رادیاتور پنلی و مقایسه آنها باهم بر روی لینک رادیاتور پنلی بزنید.
ظاهر جذاب آنها،نیازی به پنهان شدن در پشت پرده، پوشیده شدن با مبلمان و یا پوشیده شدن با پانل های تزئینی ندارند، آنها می توانند بخشی از طراحی داخل خانه شما باشند.

دلیل اصلی این که چرا مردم رادیاتور پنل فولادی را انتخاب می کنند ویژگی های فنی این نوع رادیاتورها است، آنها دارای مزایای زیادی هستند که مردم این رادیاتور را در میان مدل های دیگر می پسندند.

ساخت ساده:

می توان آن را به عنوان یک مزیت درنظر گرفت؛ شما لازم نیست که با نصب رادیاتور درگیر شوید، در واقع نحوه نصب رادیاتور پنلی ساده است، زیرا رادیاتورهای پنلی یکپارچه هستند، از سوی دیگر، این ویژگی را می توان به عنوان یک عیب و نقص نیز در نظر گرفت؛ در صورت خرابی، شما باید تمام رادیاتور پنلی را تعویض کنید.

تولید حرارت بالا:

رادیاتور پنل فولادی که ویژگی های فنی آن بی حد ومرزاست و مناسب برای نصب در هر اتاق است، میزان قدرت حرارتی به علت خاصیت فولاد به سرعت دریافت و به محیط اطراف انتقال داده می شود و در نتیجه همراه با کار متقابل، نتیجه گرمادهی به طور مکرر افزایش می یابد.

مناسب با هر دکوراسیون:

رادیاتور پنل فولادی کاملا مناسب هر طراحی داخلی و فاقد جلب توجه می باشد، با استفاده از نقاشی و رنگ های خاص رادیاتور پانلی را می توانید به عنصری از زیبایی در طراحی داخلی استفاده کنید بدون اینکه ذره ای از کارایی آن کاسته شود.

مقرون به صرفه:

نه تنها بسیار کارامد عمل می کنند بلکه در میان رادیاتورهای مشابه ارزان ترین قیمت را دارند، از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می کنند، زیرا زمان کمتری برای گرم شدن خود و فضای اطراف نیاز دارند.

معایب رادیاتور پره ای:

  • طریقه نصب رادیاتور های پره ای  سخت است و احتمال شکستن در هنگام نصب و راه اندازی وجود دارد.
  • در رادیاتورهای پره ای هوا با تعداد دفعات بالا گیر می کند و نمی تواند جریان بیابد، بنابراین نیازمند هواگیری مرتب این رادیاتور هستید.
  • رادیاتورهای پره ای با انتقال گرما به صورت جریان همرفت کار می کنند و مصرف انرژی بیشتری دارند.
  • فضای بیشتری از محیط نصب شده را می گیرند.

با توجه به مطالب گفته شده سایت هوم مدرن رادیاتور های آیو را به شما پیشنهاد میکند.

باتوجه به تقاضای بالای بازار در مورد رادیاتور های پنلی که دارای مزایای زیادی می باشد و در عین حال با قیمت مناسب خود توانسته است سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد ، گروه صنعتی بوتان تصمیم به راه اندازی خطوط تولید رادیاتور پنلی در شهر تبریز را گرفت. گروه صنعتی بوتان رادیاتور پنلی خود را با برند آیو به بازار تاسیسات ایران از آبان ماه 1398 عرضه نموده است . این رادیاتور پنلی بوتان همچون دیگر محصولات بوتان از کیفیت بسیار بالا ، ضریب حرارتی بالا و گارانتی طولانی مدت برخوردار است.

دانش ، توانایی و تجربه حضور مستمر و پر افتخار بوتان در بازارهای داخلی و خارجی در کنار تخصص ، امکانات عالی خطوط تولید رادیاتور پنلی مربوط به شرکت LEAS ایتالیا ؛ نوید بخش توسعه سبد محصولات تاسیساتی و افزایش بیشتر رضایت مشتریان خواهد بود

گروه صنعتی بوتان در هجدهمین نمایشگاه تاسیسات گرمایش و سرمایشی تهران به صورت رسمی از رادیاتور پنلی آیو رو نمایی نمود که با استقبال بسیار پورشور بازدیدکنندگان مواجه شد

رادیاتور پنلی آیو با طرحی مدرن مجهز به دو کانوکتور و به صورت دو پنل تولید می گردد و دارای سایز های متنوع می باشد و برای اطمینان بیشتر مصرف کنندگان محترم دارای 12 سال گارانتی تعویض می باشد.

نتیجه گیری رادیاتور پنلی یا پره ای:

در بالا سعی کردیم بدون هرگونه غرض ورزی  مقایسه ای کامل و جامع میان رادیاتور پنلی پا پره ای داشته باشیم تا شما مصرف کنندگان عزیز بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. شاید بتوان گفت با استقبالی که از رادیاتور پنلی به تازگی شده است بسیاری از تولید کنندگان را به فکر تولید رادیاتور پنلی انداخته است از جمله آن می توان به بوتان اشاره کرد که بهترین مارک رادیاتور پره ای بوده است و جدیدا خط تولید رادیاتور پنلی را نیز افتتاح کرده است .رادیاتور پنلی  ها با کیفیت مختلف به فروش می رسند. در اینجا حتما به این نکته توجه داشته باشید که رادیاتور پنلی هایی که به نام ترکیه ای یا آلمانی فروخته می شود متاسفانه در 90 درصد مواقع غیر واقعی می باشد زیرا که کشور ما از نظر منابع فولاد در منطقه بسیار غنی و می توان گفت توزیع کننده این ماده در منطقه می باشد لذا وارد رادیاتور پنلی با توجه به شرایط گفته شده اصلا به صرفه شخص وارد کننده نمی باشد. می توان گفت تهیه رادیاتور پنلی از یک تولید کننده معتبر داخلی می تواند خیال شما را از بابت گرمایش منزل مسکونی یا محل کار شما تا سالها راحت  نماید . حتما به این نکته توجه داشته باشید که محاسبه رادیاتور پنلی بسیار حائز اهمیت می باشد و پیشنهاد می شود برای این کار حتما از کارشناسان خبره کمک بگیرید.

جهت مشاهده رادیاتورهای پنلی آیو در طرح های مختلف به همراه قیمت بر روی لینک رادیاتور پنلی در سایت هوم مدرن بزنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.